Administratiekantoor Petiet is NOAB-gecertificeerd.
Administratiekantoor Petiet is aangesloten bij NOAB (Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen). Dit is dé branchevereniging voor kantoren in de
administratieve en fiscale dienstverlening die zich richten op zzp’ers en mkb’ers. Aangesloten leden staan zzp’ers en mkb’ers op een deskundige en vertrouwelijke wijze bij. Daarom dragen zij het NOAB kwaliteitskeurmerk.
Dit NOAB-keurmerk heeft tal van voordelen!
- Kwaliteit van dienstverlening en advies
- Kwaliteit vinden we belangrijk!
- De reglementen van NOAB waarborgen dat wij alleen lid kunnen blijven als wij onze kwaliteit en vakkennis bijhouden.
Actuele kennis
Als NOAB-lid zijn we verplicht om op de hoogte te blijven van nieuwe en veranderende wet- en regelgeving. Daarnaast zorgt NOAB geregeld voor informatie, scholing en ondersteuning van de leden op allerlei gebieden. Hierdoor is ons advies altijd actueel.
Sparringpartner
Daarnaast staan wij je met raad en daad bij en wordt je geholpen bij:
- De aanvraag van kredieten en subsidies;
- Het berekenen van kostprijs en uurtarief;
- Het maken van kostprijsberekeningen;
- Je loonadministratie en de juiste salarissen voor je personeel;
- De koers en groeiplannen van je bedrijf.
Goede contacten
Als NOAB-kantoor hebben wij goede contacten met collega-kantoren, maar ook met de Belastingdienst, Kamer van Koophandel, banken, verzekeraars en andere partijen.
Zekerheid
Wij verlenen onze diensten op NOAB-voorwaarden. Bij problemen kan een beroep worden gedaan op gratis conflictbemiddeling of het onafhankelijk Tuchtcollege. Daarnaast hebben wij verplicht een beroepsaansprakelijkheidsverzekering die zorgt voor schadeloosstelling bij verwijtbare fouten.
Klaar voor de toekomst
NOAB werkt nauw samen met de overheid en andere instanties aan nieuwe manieren van werken en nieuwe standaarden. NOAB-kantoren zijn daardoor klaar voor de toekomst. Wij verzekeren je van kwaliteit, vakmanschap én actuele kennis van zaken. Daarnaast staan wij je met raad en daad bij als sparringpartner.